تعجب نکنید پیامبر اسلام با یک کودک ۹ ساله ازدواج کرده بود و با وی تماس جنسی بر قرار می کرد! این جا تعدادی از روایات در این مورد جمع آوری شده اند برای اطلاع بیشتر می توانید روی مقاله ها کلیک کنید و در مورد سن عایشه و زنان دیگر پیامبر اطلاعاتی به دست آورید
ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺑﺮ ﻣﻦ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ
ﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﻦ،ﻭ ﻣﻦ ﻫﺮﺩﻭ
ﺭﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﮐﺪﻡ،ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﭼﺎﻧﻪ ﻭ
ﺳﯿﻨﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺭﺍﻧﻬﺎﯼ ﻣﻦ ﮔﺬﺍﺷﺖ.
ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻮ ﺩﺍﻭﻭﺩ ﮐﺘﺎﺏ1ﺷﻤﺎﺭﻩ0270
ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﮔﺎﻫﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﻦ
ﺩﺧﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ،ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ
ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.
ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ7ﮐﺘﺎﺏ71
ﺷﻤﺎﺭﻩ660
ﻫﺮﮔﺎﻩ ﻣﻦ ﺁﺏ ﻣﻨﯽ ﺧﺸﮏ ﺷﺪﻩ ﺭﻭﯼ
ﺟﺎﻣﻪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ،ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎ
ﻧﺎﺧﻨﻬﺎﯾﻢ ﻣﯿﺘﺮﺍﺷﯿﺪﻡ)ﺗﺎ ﭘﺎﮎ ﺷﻮﺩ.(
ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﺘﺎﺏ2ﺷﻤﺎﺭﻩ572
ﻫﺮﮔﺎﻩ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ
ﮐﻨﺪ،ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﺯﺍﺭ ﺑﻪ ﺗﻦ ﮐﻨﻢ،
ﺳﭙﺲ ﺍﻭ ﻣﺮﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﭘﻮﺷﯿﻨﻪ1ﮐﺘﺎﺏ6ﺷﻤﺎﺭﻩ
299
عجب پیامبری واقعا عجب الگوی خوبی بوده!
مقاله های مرتبط با این مقاله:
سن پایین عایشه همسر خردسال پیامبر از منابع اهل تسنن و کتابهای شیعی
با این حاله ی روحانیتی که دور ابن عبد الله کشیده اند وقتی بچه بودیم خیلی تصورش سخت بود که اصلا فکر کنیم این ادم اب منی هم دارد چه برسد به اینکه …
در ضمن به نظر میرسه هر جا که مو ضوع خیلی به جاده خاکی میکشه این برادران اسلامی دیگه کامنت نمیگزارند !
باحال گفتی ها!
نقد فرهنگی در همه زمینه ا مورد احتیاج جامعه ما میباشد. از گفتن آن ابا نکنید. ما داریم کم کم به دوره رنسانس نزدیک میشویمو
سلام–خدای متعال ازقول حضرت محمد در قران فرموده من بشری مثل شما هستم {یعنی با تمام خصوصیات جسمی وروحی}ولی به من وحی میشود یعنی یک هدایت خاص شامل ایشان میشده—در ضمن هر چی گفتند با شخصیت انسانی که برای هدایت فرستاده شده باید همخوانی داشته باشه وهمینطور راوی مطلب به صدیق بودن مشهور باشد مگر من وشما هم بلدیم قصه سر هم کنیم
ببخشید بعد از کلمه مگر یه{ نه} جا انداختم
so what?
فکر نکن ما حالا که کامنت نمی گذاریم یعنی کم آوردیم فقط ارزشش را ندارید همش دروغه کافرای لعنتی
با درود
شما اسلامیون متحجر هر جا که از پاسخ دادن عاجز می شوید با گفتن الفاظ کافر و ملحد و از دین برگشته و ….. از جواب دادن طفره می روید در ضمن باید عرض کنم که پیامبر عزیزتان در سن 54 سالگی با عایشه 6 ساله ازدواج کرد که تا سن 9 سالگی نتوانست با عایشه ارتباط جنسی برقرار کند کتاب عایشه بعد از پیغمبر سرتان را بالا و بالا تر بگیرید پیروان محمد زن باره خون خوار
خواهشن فحش ندید اگر دلیل تاریخی دارید رو کنید که اینها دروغ است وبهتر بدونید که شیعه دین سیاسی توسط حکومت صفویان است تا حالا از خود نپرسیده اید که چرا فقط ایران شیعه دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتر اعتقاداتمون از روی اطلاعات درست باشه نه یه مشت حرفهای آخوند دزد که به خاطر روی حکومت بودن هر دروغی رو میگن این آخوندا به فکر منو تو نیستن که بریم بهشت به فکر اینن که خودشون رو حکومت باشن
زرتشت گفته گفتار و کردار و پندار نیک ولی اینها ضمانت اجرایی میخواد مگر نه اگر اینا خوبه پس چرا بدی زیاده انسان اگه کنترل نشه جز به منافع خودش به هیچ چی فکر نمی کنه شما چطور میتونی جلوی چنین کسی رو بگیری اگر هم به زور بخواهی تحمیل کنی میگه ازادیمو گرفتی
داداش بیخیال نزنید این حرفارو پاخوری دارها
اتفاقا کاملا کم آوردی چون محمد بن عبدالله یک زن باز بیش نبوده …
🙂
آره جون عمت تو بی طرف هست!
راست می گی برو به این وب نظرات این صفحه را هم منعکس کن
http://miracles-of-quran-farsi.blogspot.com/
همه اینترنت و جامعه و صدا و سیما و کتابفروشی ها و مدارس و دانشگاه ها را به زور گرفتید باز هم راضی نیستید؟ می خواهید این یک تک وبلاگ هم حرف شما را بزند؟ آقای دانشمند اون آیه مربوط به قیامت است! واقعا مغلطه را بنازم اتفاقا همین هم می تونه دلیل بر ضعف قرآن باشه هنوز که قیامتی نشده ولی این پدیده مشاهده شده! خوب باید به پیامبر حق داد دیگه کسی که می گه آسمان ها را گرفتیم تا روی سرتان نریزد از کیهان شناسی چه می دونه
On Tue Apr 26th, 2011 7:05 AM EDT
عزیز من این صفحه ای که گذاشتی که اصلا ربطی ندارد .
و در ضمن این معجزات قران واقعا دیگه زمانش گذشته . از این کتاب خیلی برداشت میشه کرد . اگر اینه که مردم هنوز هم فال حافظ میگیرند و به کتاب نستراداموس اعتقاد دارند .
و گرانوم : اون ramin2iran هم راست میگه . درسته که همه ی مطبوعات دیگه دست اونهاست ولی تو حالا نمی شد اون سطر اخر رو تو مقاله اضافه نکنی ؟
مقاله رو تو بنویس کامنت گذاشتن رو بزار به عهده ی ما .
کامران اگر به بعضی از این ها رو بدی از سر و کله ات می رن بالا!
On Tue Apr 26th, 2011 11:51 AM EDT
قرآن=تخیلات محمد
با کامران موافقم از قرآن همه برداشتی می شه کرد
مگه شما چقدر از قران شناخت داری –چقدر در مورد کتابی که مدعی سعادت بشره فکر کردی—خدا هر کس میتونه یک ایه مثل قران بیاره با این همه دشمن با دانش فناوری چرا نتونستن—-از کجا میدونی شبهاتی که مطرح میکنی جواب نداره—اگه بری طرف خدا جواب همه سوالات رو به دلت الهام میکنه در ضمن علاج ندانستن پرسیدنه
اول از آقا رضا و کامران عزیز!
شما قرآن رو خوندی تا بحال؟ جالبه وقتی سایت ناسا معجزه ی دو نیم شدن ماه رو که در قرآن ذکر شده بیان میکنه همه شما سکوت می کنید!وقتی تمام دانسته های علمی با مطالب قرآن هماهنگی دارند در حالی که 1500 سال پیش کسی خبری از اونها نداشته اون رو تخیلات میدونید!شما آزادید هرگونه برداشتی کنید ولی الزاما برداشت شما با حقیقت یکسان نیست! من ادعای مسلمونی ندارم و نمیگم تمام موارد اسلام رو رعایت می کنم ولی به نظرم شما باید بیشتر رو حرفهاتون فکر کنید.واقعیت های اسلام رو نه شما نه هیچ کس دیگه نمیتونه انکار کنه ( البته برای کسانی که تعقل و تفکر میکنند).اسلام واقعی رو در قرآن پیدا کنید نه در حرفی و عمل سایرین!(اگه واقعا دنبال حقیقتی نه در پی توجیه کردن اعمال خودت)
در مورد مطلبی هم که پست کردید ! پیامبر هم مثل ما انسان بودند و نیازهای انسانی داشتند , تنها تفاوتشون با ما برتری روحی و ایمانی بوده و این دلیل نمیشه سکس نداشته باشه یا چیزای دیگه (البته تحجر بعضی ها, مسئله رو بزرگ کرده).به نظر من این مطلب (نمیدونم منبع معتبری داره یا نه ) نشون میده که در اسلام رابطه جنسی مناسب و درست با همسر اهمیت داره و باید با همسرت با عطوفت رفتار کنی (چیزی که در سایر دین ها زیاد بهش توجه نشده).دقیقا درست فرمودید : پیامبر الگوی خوبی بودند تا بدونیم چطور باید با همسر خودمون درست رفتار کنیم و عشق بورزیم و رابطه درست باعث تحکیم خانواده میشه.
روز شاد
آقا سجاد ۱-منبع ۲ نیم شدن ماه را گفتید ناسا گفته همین جا بیاورید تا ما هم ببینم ۲-در پست قبلی در مورد عایشه منابع بسیاری در این مورد آورده شده
On Sun May 1st, 2011 7:01 AM EDT
ای احمقی که خیال میکنی یک مردک عرب بچهباز در چهارده قرن پیش ماه رو نصف کرده، اینجا رو بخون:
http://boldwrite.blogspot.com/2010/10/blog-post_30.html
آقا سجاد به عنوان یه زن بهت میگم که تنها خواست زنها وفاداری همسرشونه وهیچ زنی دوست نداره که مردش تن یه زن دیگرو لمس کنه وقتی به اسم صیغه (دیدگاه اسلامیون ) یا دوست دختر فرقی نداره تو اسم اینها رو هرچی میخوای بذار من اسم همه ی اینهارو میذارم خیانت و فرقی نداره چجوری باشه پیامبرعزیزتون جز هوس بازی وزن بارگی چیزی به مردهای ما نیا موخته و بهتر بدونی بسیاری از زنای محمد از غنیمت ها بدست میومدن نه از روی عشق وعاشقی بهتر کتاب مقایسه کوروش ومحمد رو بخونید تا بهتون بگم کوروش لایق اینه که الگوی یه مرد باشه یا محمد
آخه قربانت , اولا شما مثل اینکه اصل نکته ی ما رو نگرفتی . آیشه ؟ دختر 9 ساله , پیر مرد 70 ساله ؟ این شد الگوی زندگی ؟ خوب یکدفعه برویم الگویمان را از هانیبال لکتور و جیسون و فردی برداریم ! یا شاید هم از خمینی و خلخالی .
بعد هم خوب ما اسلام رو از همون قران و رفتار پیامبر یاد گرفتیم دیگه . یعنی فکر می کنی تا ما حرف بی ربط یک اخوند را شنیدیم یهو کل رویه زندگی مان تغییر کرد و بی دین شدیم ؟ اینقدر ما رو دست کم نگیر .
بعله ما قران رو کم و بیش خوندیم . والبته نکات خوب دین رو هم انکار نمیکنیم , ولی نظر خودمان رو در مورد قسمتهایی که با ان مخالفیم میگوییم . قسمتهایی مثل خرافاتش . قسمتهایی مثل نصف شدن ماهش .
این طوری که میگی نبوده پیامبر 63 سالگی از دنیا رحلت کردند پس هیچ وقت 70 سالشون نبوده
عزیزکم چرا حرف بی ربط می زنی؟
عایشه متولد سال 4 بعثت است یعنی وقتی 9 سالش بوده پیامبر 53 سالشون بوده 17 سال زیاد گفتی که فکر کنم خیلی اشتباه بزرگیه
بعدشم تو که بلد نیستی عایشه رو بنویسی می نویسی » آیشه » ادعای مطالعه هم داری؟
نکته بعد این که در اون زمان اختلاف سنی زیاد معمول بوده
طرف بچه باز بوده دیگه! حالا چرا اینقدر ناراحتی؟
On Thu Aug 25th, 2011 2:40 PM PDT
روندش کردم , طرف میدونه قضیه چیه .
اختلاف سنی معمول بوده ؟ به همین راحتی ؟
1. اختلاف سنی به این اندازه معمول نبوده
2. بخصوص در بین اشراف ( طبق گفته ی چند تاریخدان غربی , تو یک کتابی یا مقاله ای بود خوندم )
3. اگر هم معمول بوده (که نبوده ) کسی که ادعای پیامبری میکنه نمیتونه چنین الگویی بگزاره
4. » آیشه » نه » عایشه » , بسیار جواب دندان شکنی بود و به کل سوالات من پاسخ داد و من الان مسلمان شدم .
5. توجه کن این فحش نیست میخوام یک نکته ای رو برسونم . اگه یک پیرمرد 40-50 ساله بیاد خواستگاری خواهر 9 سالت یا بگو 13 ساله حتی چه بلایی سرش میاری؟
6. مسلمانان تمام قوانین اسلام رو از قران و حدیث وسیره میگیرند . خمینی گفته لاپای دختر نوزاد بگذارید مشکلی نداره , به نظر تو این از کجا اومد؟ ….. هم …. یعنی از کجای اسلام ممکنه این رو برداشت کرده باشه ؟ …. هم … من که نمیدونم .
7. دوباره مورد 4
8. میگویند سن بلوغ در دختران زودتر میرسد دیگه نه اینقدر زودتر و فرقی هم نمیکند اگر تمام متغیرها جمع شوند که این دختر زودتر پریود شود , و در ضمن منظور بلوغ جنسی است در اینجا … گیرم که اینطور باشد … ایا دختر کاندیدای خلافت بعد از محمد در کودکی فرق ازدواج و قاقالیلی رو درک میکرد ؟
9. گفتند که هنگام عقد ساکت بود و سکوتش را علامت رضایت دانستند …. چه جالب … یک بچه ی پیش دبستانی ( آآآآآ … یادم رفت زنهای محمد (ص+2) حق نفس کشیدن نداشتند چه برسه به مدرسه رفتن … اشتباه من بود ببخشید ) موقع عقد با یک پیرمرد ساکت مونده ….. همممم …. دلیلش چی میتونه باشه ؟ چون من شنیدم بچه های 9 ساله همیشه میدونند ازدواج یعنی چی … خوب شد که والدینش اونجا بودند تا بجاش بعله رو بگن
10 . تو میای تو این وبلاگ از اعتقادات دفاع میکنی …. که بسیار کار خوبی هم هست . ولی اگر داری با ما بحث میکنی معنیش اینه که باید حاظر باشی که اگر طرف مقابل حرف درستی زد قبول کنی … نه فقط حرف خودت رو بزنی . حالا اونرو گفتم که اینو بگم , اگر احتمالی هست که تو اشتباه کنی و ما درست بگیم , چه باید بشه که به تو ثابت بشه که یک جای کار خرابه ؟
میدونی من چطور بی خدا شدم , بعد از 11 سپتامبر رفتم تمام مقالات مربوط به بحث ( وجود خدا ) را از اینترنت گرفتم , وقتی نشستم پاشون مسلمان شیعه ی اثنا عشری بودم …. وقتی بلند شدم یک بیخدای 6.9 از لیست داوکینز بودم . من هم یک زمانی فکر میکردم که برای تمام این » شبهات » جوابی هست …. و حالا جواب رو پیدا کردم .
ببخشيد كجاى قران كفته ماه دو نيم شده؟ ! اين حرف مال رواياته نه قران
بله درست میگی . من هم میدونم .
گفتم : ما قران رو خوندیم و نکات خوب «» دین «» رو هم … از اینجا به بعد حرف در مورد کل «دین» هست نه فقط قران .
قسمت معجزات هم که خرافات دیگه عزیز من . منبعش چه قران باشه چه هر چیزی , مهم اینه که علمی نیست , قابل اثبات نیست , تنها راه باور کردنشون از راه اعتقاد بی چون وچراست .
1سوره قمر ایه 1-2-3
1-ان ساعت (قيامت یا قیام رسول حق) بسيار نزديك شد ، و قرص ماه دو نيم گشت
2-و اگر کافران بزرگ ایت و معجزی ببینند روي ميگردانند و ميگويند سحري است پيدرپي
3-پيامبر و آنچه او آورده است را تكذيب كردند ، و هواهاي نفساني خود را پيروي نمودند ، اما به زودي هر امري در مستقر خود قرار خواهد گرفت.
کامران جون اگه قران خونده بودی نمیگفتی خرافه است!!
اریا جون تو هم یکم مطالعه داشته باشی خوبه بد نیستا!!
این آیه در مورد انشقاق قمر از دید قرآن در آخرالزمان است . ضمنا در جای جای قرآن محمد خود را از آوردن معجزه بر یمی داند . پس باید گفت محمد معجزه ای نداشتنه است .
سوره بقره آیه 22
الذی جعل لکم الارض فراشا و السماء بناء و انزل من السماء ماء فاخرج به من الثمرت رزقالکم فلا تجعلو لله اندادا و انتم تعلمون
آن خدایی که زمین راچون فرشی بگسترد وآسمان راچون ستونی بیفراشت و فرو بارید از آسمان آبی که به سبب آن بیرون آورد میوه های گوناگون برای روزی شما پس کسی را مثل و مانند او قرار ندهید درصورتی که میدانید خدا بی مانند است
سوره نبا آیه 8
ولجبال اوتادا
و کوه ها را عماد و نگهدار زمین گرداندیم
سوره نوح ایه 15 و 16
الم ترو کیف خلق الله سبع سموت طباقا* وجعل القمر فیهن نورا و جعل الشمس سراجا
ایا نمی بینی خدا چگونه هفت طبقه اسمان را آخلق کرده است* وماه راروشنی انها وخورشید راچراغشان قرار داده
سوره کهف ایه 86
تا به غروبگاه خورشید رسید دید که درچشمه ای گل الود وسیاه غروب می کند!
گفتیم ای ذولقرنین می خواهی عقوبتشان کن می خوای باانها به نیکی رفتارکن
سوره ملک ایه 5
ولقد زینا السماءالدنیا بمصبیح و جعلنها رجوما لشیطین و اعتدنالهم عذاب السعیر
ما اسمان رابه چراغهایی بیاراستیم و به تیر شهاب آن ستارگان شیاطین را راندیم و عذاب آتش افروزی را بر آنها فراهم کردیم
همین آیه آخری منشا گرفته از افسانه های سامی است و در قدیم این تفکر وجود داشته
On Sun May 1st, 2011 6:14 PM EDT
بله جواب ايشونو دادم نصف شدن ماه هم اكه جايى هست به ليست بالا اضافه كنيد
اولا حساب کتاب بخاری و ديگر کتب عمری هيچ ارتباطی با پيامبر ص و اهل بيت گرامی او ندارد ، در ضمن از کوزه همی برون تراود که در اوست . شما نويسنده اين مطالب توجه داشته باشيد که مطالب کتب عمری بجز بدنام کردن اسلام هنر ديگری نداشته اند و مثل شما انسانهای فرصت طلب و مزدور حکومتهای وقت بوده اند و از خود اراده علمی و دينی نداشته اند شما بجای اين مزخرفات سری به تورات و انجيل خودتان بزنيد و بعد به ديگران ايراد بگيريد و مثلا يکباراز مامانم پرسیدم که تعداد آنهائيکه باهاش رابطه داشته اند چند تا بوده اند تا من را ساخته اند واقعا مادرم ميدونه و ازش پرسیدم از چند سالگی با مردان مختلف همبستر شده و يا از آبجيم پرسیدم که تا بحال با چند تا همبستر شده و يا زنم وحتی دخترم! عزيزم، قربون آون بين رانهای خواهرم بشم!
از انسانهای اوليه هم شماها بيسواد تريد ، شما را چه شده که دين را ميخواهيد تبيين کنيد ؟ برويد خودتان و همان برتراند راسل را نقد کنيد. اميدوارم که خداوند بزودی در دنيا و آخرت در آتش قهرش گرفتارتان کند. آمين
اتفاقا کتب اهل سنت از نظر داشتن سند از کتب غالیان شیعه بالاتر هستند . ضمنا در همین کتب حدیث شیعه هم هزاران خرافه و مطالب نادرست می توان یافت و برخی مثل طباطبایی کوشیدند کتب حدیث را تلخیص و گزینش کنند که موفق نشدند .
بازهم از بخاری !
ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺘﺎﺏﻫﺎﯼﺣﺪﯾﺚ ﻭ ﺟﺰﻭﺻﺤﺎﺡ ﺳﺘﻪﺍﺳﺖ.ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﻌﺘﺒﺮﺗﺮﯾﻦ ﮐﺘﺎﺏ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺰﺩﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻮﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺑﻦ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢ ﺑﻦ ﻣﻐﯿﺮﺓ ﺑﻦ ﺑﺮﺩﺯﺑﻪﺑﺨﺎﺭﯼ )۱۹۴-۲۵۶ﻫﺠﺮﯼ(ﮔﺮﺩﺁﻭﺭﯼ ﺷﺪﻩﺍﺳﺖ. .ﻧﺎﻡ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻫﻤﺎﻥ ﺑﺨﺎﺭﺍﺋﯽ ﺍﺳﺖ.ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺒﻮﯼ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﺨﺼﻮﺹ ﻣﻌﺘﺒﺮﺗﺮﯾﻦ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪﺻﺤﺎﺡ ﺳﺘﻪﻧﺎﻣﯿﺪﻩ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺷﺮﻭﺡ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﮐﺘﺐ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﻮﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﻓﺘﺢ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺷﺮﺡ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻧﻮﺷﺘﻪﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﺍﻟﻌﺴﻘﻼﻧﯽ ﻭ ﻋﻤﺪﺓ ﺍﻟﻘﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺑﺪﺭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻟﻌﯿﻨﯽ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺩﺍﺷﺖ. این کتاب برای شیعیان هم با ارزش و معتبر است
On Fri May 13th, 2011 3:25 PM EDT
ببخشید خیلی صریح می گم: چرت می گی این کتاب برای شیعیان هم با ارزش و معتبر است
سند بیار
من هم محترمانه بگم: شما چرت می گی که این آقا برای شیعیان کافر است
On Sat May 14th, 2011 8:28 AM EDT
شما که مطالعه نداری چرا حرف می زنی؟
پس حد اقل حوصله کن اینو که برات می زارم تا ته بخون
به اعتقاد شیعه همه اهل سنت کافر اند
علامه محمد باقر مجلسی می گوید:
أن کل من أنکر ولایة علی علیه السلام فهو کافر
اگر هرکسی ولایت علی علیه السلام را انکار کند پس او کافر است.
مرآة العقول فی شرح أخبار آل الرسول 3/283
علامه احمد بن صلاح قطیفی می گوید:
أن من أنكر ولاية أهل البيت عليهم السلام: فهو شرك شيطان
اگر کسی ولایت اهل بیت علیهم السلام را انکار کند، پس او شرک شیطان[مرتکب شده ] است
رسائل آل طوق القطيفي 3/ 124
علامه کاشف الغطاء می گوید:
و الأخبار الدالة على كفر من أنكر إمامة الأئمة (ع)
و اخبار و روایات دلالت بر کفر کسی دارد که امامت ائمه علیه السلام را انکار کند.
النور الساطع فی الفقه النافع 2/125
و عنه عن النضر عن یحیی الحلبی عن ابن مسکان عن اسماعیل الجعفی قال قلت لأبي جعفر عليه السلام: رجل يحبّ أمير المؤمنين عليه السلام و لا يبرأ من عدوه و يقول: هو أحب إلي ممن خالفه، فقال: هذا مخلط و هو عدوّ، لا تصل خلفه و لا كرامة إلا أن تتقيه.
از اسماعیل جعفی روایت شده است که گفت: به ابو جعفر علیه السلام عرض کردم: مردی [است] که امیرالمؤمنان علیه السلام را دوست می دارد و از دشمنان آن حضرت بیزاری و دوری نمی کند(آنها را نیز دوست می دارد) و می گوید: او(علی) محبوبتر است نزد من از كسانى كه مخالفت آن حضرت كردهاند، [حال او چگونه است] : ابوجعفر علیه السلام فرمودند: او دشمن است در عقب(پشت سر) او نماز نخوان و او را تکریم مکن مگر از باب تقیه.
تهذيب الأحكام 3/ 28 باب 3 رقم حدیث 9؛ وسائل الشيعة 8/ 309 رقم حديث 10751
با زهم دارم ولی بسه یه نکته یاد بگیر و قتی نمی دونی حرف نزن مگه مجبوری؟
انگار گیر یک طلبه سایبری افتاده ایم فردی مانند شما باید هم از یک آخوند درباری مانند مجلسی حدیث بیاورد
On Sat May 14th, 2011 11:46 AM EDT
طلبه و غیر طلبه رو چی کار داری ؟
من کلی روایت اوردم تو میری یکیشو یه چیزی در موردش می گی؟
مگه بی طرف نیستی؟
از ته دلت نیگا کن ببین بی طرفی فقط یه شعاره یا واقعیت داره؟
بعدشم مگه من چه ویژگی دارم که باید از جناب مجلسی حدیث نقل کنم؟
جوابت را در آخرین کامنت همین صفحه دادم برو بخونش
On Sat May 14th, 2011 12:44 PM EDT
ayevelaiat : آدم «با شعور» اهل سنت که ولایت علی (گ) رو رد نمیکنند. فقط ترتیب را به این گونه بیان میکنند که اول ابوبکر دوم عمر سوم عثمان و چهارم علی (گ) هست. جدای از این سنی ها هم علی (گ) رو قبول دارند و به وی احترام میگذارند. کمی در مورد حرفهایی که میزنی فکر کن. همه جملاتی که از مجلسی و سایر بیان کردی که هر کس ولایت علی (گ) را قبول ندارد کافر هست دلیل نمیشود که سنی ها کافر باشند چون آنها ولایت علی (گ) را قبول دارند. به عنوان چهارمین ولی.
از دیدگاه شیعه بخاری کافر است
لطفا شوخی نکنید! سند بیاورید شیعیان فقط برخی احادیث بخاری را در مورد اصحاب پیامبر قبول ندارند یک سرچی کنید. به هر حال اگر شخصا احادیث بخاری را قبول ندارید مشکلی نداره. از بقه مطالب ایراد بگیرید
On Sat May 14th, 2011 8:41 AM EDT
شما که فقط دارید میگید ما مطالعه نداریم .
از قرار معلوم ما از دید شما یک مشت بچه بی کاریم که خوشی زده زیر دلمون برا خودمون شر میخریم با انتقاد از دین سر بری ها و دست قطع کردنها .
شما اینهمه از فظلات اسلام گفتید و همه ی حرفهایتان متین . خوب شما که اینهمه ادعا میکنید کمی هم نقد پذیر باشید , اقا یک جا هم کوتاه بیایید , یک بار هم بگویید نمی دانم , شاید … که اگرهم حق با ما باشد چه راهی برای ورود حق به ذهنتان باز گذاشته اید؟
اقا صحیح بخاری و کولر را ول کن یک لحظه …
مگه این موضوع برا شما شک بزرگیه ؟ محمد هزار خلافی دیگه هم داره . تازه واسه این دلیل و مدرک و اتفاقات تاریخی پشتیبانش و … هم هست .
تو دونه دونه بگو من جواب بدم
بعدشم من میگم باید از توحید شروع کنیم نه از وسط ما جرا
T
ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ ﺷﯿﻌﻪ ﺍﻓﺮﺍﻃﯽ ﻣﺜﻼ ﺍﻫﻞ
ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺍﯾﻦ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﻭﯼ
ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺭﺍ ﺳﻔﯿﺪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ.ﺣﺘﯽ ﻣﻦ ﻫﻢ
ﺍﺯ ﻃﺮﺯ ﺗﻔﮑﺮ ﻭﺣﺸﯿﺎﻧﻪ ﻭ ﻧﻈﺮﺍﺕ
ﺷﺨﺼﯽ ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺷﺪﻡ ﺷﻤﺎ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ
ﺯﯾﺎﺩ ﻃﻠﺒﻪ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ ﻫﺴﺘﯽ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ
ﭘﺎﺳﺦ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻋﻠﻤﺎﯼ ﺷﯿﻌﻪ ﺭﺍ ﻣﯽ
ﮔﺬﺍﺭﻡ ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﻃﺮﺯ ﻓﮑﺮ ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻪ
ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ
ﺷﺪﻡ
ﭘﺎﺳﺦ ﺍﯾﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺣﯿﺪ ﺧﺮﺍﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﯾﮏ
ﺍﺳﺘﻔﺘﺎﺀ؛
ﺍﯾﺎ ﺍﻫﻞ ﺳﻨﺖ،ﮐﺎﻓﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ؟!
ﺑﻪﮔﺰﺍﺭﺵ»ﺷﯿﻌﻪﻧﯿﻮﺯ»ﺑﻪﻧﻘﻞﺍﺯ
ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺩﻓﺘﺮ ﺍﯾﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺣﯿﺪ
ﺧﺮﺍﺳﺎﻧﯽ،ﺩﺭﭘﯽﺍﺭﺳﺎﻝﺑﺮﺧﯽ
ﺳﻮﺍﻻﺕﺩﺭﺧﺼﻮﺹﮐﺎﻓﺮﺧﻮﺍﻧﺪﻥ
ﺷﯿﻌﯿﺎﻥﺗﻮﺳﻂﺑﺮﺧﯽﺍﺯﻋﻠﻤﺎﯼﻭﻫﺎﺑﯽ
ﻭﺍﯾﻨﮑﻪﺍﯾﺎﺷﯿﻌﯿﺎﻥﻧﯿﺰﻣﺘﻘﺎﺑﻼﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ
ﺍﻫﻞﺳﻨﺖﺭﺍﮐﺎﻓﺮﺑﺪﺍﻧﻨﺪ؟ﺍﯾﻦﺳﻮﺍﻝ
ﮐﻪﺑﺼﻮﺭﺕﯾﮏﺍﺳﺘﻔﺘﺎﺀﺑﻪﺩﻓﺘﺮﻣﻌﻈﻢ
ﻟﻪﺍﺭﺳﺎﻝﮔﺮﺩﯾﺪﻩﺍﺳﺖﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪﭘﺎﺳﺦ
ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪ:
ﻣﺎﺟﻤﻌﯽﻫﺴﺘﯿﻢﺳﺎﮐﻦﺩﺭﻣﺤﻠﯽﮐﻪ
ﺍﻫﻞﺳﻨﺖﺯﻧﺪﮔﯽﻣﯽﮐﻨﻨﺪﻭﺁﻧﻬﺎﻣﺎﺭﺍ
ﮐﺎﻓﺮﻣﯽﺩﺍﻧﻨﺪﻭﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪﺷﯿﻌﻪﮐﺎﻓﺮ
ﺍﺳﺖﺩﺭﺍﯾﻨﺼﻮﺭﺕﺁﯾﺎﻣﺎﻫﻢﻣﯽﺗﻮﺍﻧﯿﻢ
ﺑﺎﺁﻧﻬﺎﻣﻌﺎﻣﻠﻪﺑﻪﻣﺜﻞﮐﻨﯿﻢﻭ
ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭﯼﮐﻪﺁﻧﻬﺎﻣﺎﺭﺍﮐﺎﻓﺮﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ
ﻣﺎﻫﻢﺑﺎﺁﻧﻬﺎﻣﻌﺎﻣﻠﻪﮐﻔﺎﺭﮐﻨﯿﻢ.
ﻣﺴﺘﺪﻋﯽﺍﺳﺖﻭﻇﯿﻔﻪ ﺷﺮﻋﯽﻣﺎﺭﺍ ﺩﺭ
ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﯾﻦ ﺣﻤﻼﺕ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﻨﯿﺪ.
ﺍﻣﻀﺎﺀ:ﺟﻤﻌﯽ ﺍﺯ ﻣﺆﻣﻨﯿﻦ
ﺟﻮﺍﺏ:ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ
ﻫﺮﮐﺲﺷﻬﺎﺩﺕﺑﻪﻭﺣﺪﺍﻧﯿﺖﺧﺪﺍﻭﻧﺪ
ﻣﺘﻌﺎﻝﻭﺭﺳﺎﻟﺖﺧﺎﺗﻢﺍﻧﺒﯿﺎﺀﺻﻠﯽﺍﻟﻠﻪ
ﻋﻠﯿﻪﻭﺁﻟﻪﻭﺳﻠﻢﺑﺪﻫﺪﻣﺴﻠﻤﺎﻥﺍﺳﺖ،
ﻭﺟﺎﻥﻭﻋﺮﺽﻭﻣﺎﻝﺍﻭﻣﺎﻧﻨﺪﺟﺎﻥﻭ
ﻋﺮﺽﻭﻣﺎﻝﮐﺴﯽﮐﻪﭘﯿﺮﻭﻣﺬﻫﺐ
ﺟﻌﻔﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺍﺳﺖ.
ﻭﻭﻇﯿﻔﻪﺷﺮﻋﯽﺷﻤﺎﺁﻥﺍﺳﺖﮐﻪﺑﺎ
ﮔﻮﯾﻨﺪﻩﺷﻬﺎﺩﺗﯿﻦﻫﺮﭼﻨﺪﺷﻤﺎﺭﺍﮐﺎﻓﺮ
ﺑﺪﺍﻧﺪﺑﻪﺣﺴﻦﻣﻌﺎﺷﺮﺕﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻨﯿﺪ،ﻭ
ﺍﮔﺮﺁﻧﻬﺎﺑﻪﻧﺎﺣﻖﺑﺎﺷﻤﺎﺭﻓﺘﺎﺭﮐﺮﺩﻧﺪ
ﺷﻤﺎﺍﺯﺻﺮﺍﻁﻣﺴﺘﻘﯿﻢﺣﻖﻭﻋﺪﻝ
ﻣﻨﺤﺮﻑﻧﺸﻮﯾﺪ،ﺍﮔﺮﮐﺴﯽ ﺍﺯﺁﻧﻬﺎ ﻣﺮﯾﺾ
ﺷﺪﺑﻪﻋﯿﺎﺩﺕﺍﻭﺑﺮﻭﯾﺪ،ﻭﺍﮔﺮﺍﺯﺩﻧﯿﺎ
ﺭﻓﺖﺑﻪﺗﺸﯿﯿﻊﺟﻨﺎﺯﻩﺍﻭﺣﺎﺿﺮﺷﻮﯾﺪ،ﻭ
ﺍﮔﺮﺣﺎﺟﺘﯽﺑﻪﺷﻤﺎﺩﺍﺷﺖﺣﺎﺟﺖﺍﻭﺭﺍ
ﺑﺮﺁﻭﺭﯾﺪ،ﻭﺑﻪﺣﮑﻢ ﺧﺪﺍﺗﺴﻠﯿﻢﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ
ﻓﺮﻣﻮﺩ:»ﻭﻻﯾﺠﺮﻣﻨﮑﻢﺷﻨﺄﻥﻗﻮﻡﻋﻠﯽ
ﺍﻻﺗﻌﺪﻟﻮﺍﺍﻋﺪﻟﻮﺍﻫﻮﺍﻗﺮﺏﻟﻠﺘﻘﻮﯼ«ﻭ
ﺑﻪﻓﺮﻣﺎﻥﺧﺪﺍﻭﻧﺪﻣﺘﻌﺎﻝﻋﻤﻞﮐﻨﯿﺪﮐﻪ
ﻓﺮﻣﻮﺩ:»ﻭﻻﺗﻘﻮﻟﻮﺍﻟﻤﻦﺍﻟﻘﯽﺍﻟﯿﮑﻢ
ﺍﻟﺴﻼﻡﻟﺴﺖ ﻣﺆﻣﻨﺎ«ﻭ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ ﻭ
ﺭﺣﻤﻪ ﺍﻟﻠﻪ
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮔﯿﺮ ﯾﮏ ﻃﻠﺒﻪ ﺳﺎﯾﺒﺮﯼ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﯾﻢ
ﻓﺮﺩﯼ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺁﺧﻮﻧﺪ
ﺩﺭﺑﺎﺭﯼ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ
برای این که بدونی می گم من کلا ولایت فقیه رو قبول ندارم
ثانیا من نظر شخصی ام رو نگفتم
ثالثا جناب و حید هم رد کفر نکر دند
رابعا من اطاله کلام نکردم و اگر نه مابقی احادیث را که به این اشاره داشت که اهل سنت در این دنیا مسلمان اسمی حساب می شوند و در باطن کافر اند در سخن آقای وحید هم نمی بینی که گفته باشه اینا مسلمانند
شما که توقع نداری یک روحانی شیعه بیاد بگه من حق نیستم ۲- من سخن شما را نه شنیده ام و نه دیده ام و نه تا به حال به این صورت خوانده ام ۳- سنی ها کتب بسیار معتبرتر و تاریخی تری دارند این برداشت خیلی از ماهاست نه من
On Sat May 14th, 2011 1:01 PM EDT
چرا کتب سنی معتبر تره؟
من این را از روی تجربه میگم در کل در ۱-کتب سنی احادیث خرافی کمتری هست ۲- اهل سنت اکثریت جهان اسلام را تشکیل می دهند و مطالب کامل تری دارند ۳- من با سنی ها که بحث می کنم بیشتر به من کتاب معرفی می کنند در کل بعضی هاشون منطقی اند ۴- نقل کنندگان اهل سنت معتبرترند ۵- آخوندهای شیعه به دلیل مفت خوری از ج.ا بسیار کم اطلاعند چون نیازی به بحث ندارند حکومت ایران مخالف ها را می گیرد البته آخوند مفت خورمیان سنی ها هم زیاده ۶- این بحث ره طولانی دارد و چون من هیچ علاقه ای به خود اسلام ندارم بهتر است در مورد مسایل کلی تر صحبت کنیم البته بنده خودم یک زمانی شیعه بودم
On Sat May 14th, 2011 1:53 PM EDT
اینم بگم اگه فکر می کنی گیر من افتادی بگو. در این صورت من دیگه با شما کاری نخواهم داشت
نه اصلا اتفاقا بحث با شما برای من جالب است
On Sat May 14th, 2011 1:05 PM EDT
به نظرم شیعه و سنی جفتش عرب پرستی بیاید دست به دست هم بدیم وفرهنگ وتمدن فراموش شده کشورمونو زنده کنیم درود برپیامبر آریایی که به خاطر دینش کسی کشته نشد
صحیح بخاری؟؟؟؟؟؟؟
کتابی بیار که اهل سنت و شیعه قبولش داشته باشن!!
کتابی معتبر تر سراغ نداری فقط از این مطلب میذاری.
اهل سنت اهل بیت مارو قبول ندارن من چطوری کتابای اونارو قبول داشته باشم؟که نمیدونم از خودشون نوشتن!ننوشتن.
چه کتابی هست که هم شما و هم اهل سنت قبولش داشته باشید ؟ به جز قرآن کتاب دیگه ای معرفی کن تا من از اون حدیث بیارم برات از این گذشته چندین مورد انتقاد از قرآن اینجا هست چراشما نمی تونی هیچ کدوم از اون ها ایراد بگیری؟
On Mon May 16th, 2011 8:29 AM EDT
چه کتابی هست که هم شما و هم اهل سنت قبولش داشته باشید ؟ به جز قرآن کتاب دیگه ای معرفی کن تا من از اون حدیث بیارم برات از این گذشته چندین مورد انتقاد از قرآن اینجا هست چراشما نمی تونی هیچ کدوم از اون ها ایراد بگیری؟ من معتبرترین کتاب اهل سنت را انتخاب کردم تا شما ایراد نگیری این طور که معلومه اشتباه می کردم
On Mon May 16th, 2011 8:29 AM EDT
سوره مایده ایه 57 و58:
ای اهل ایمان با ان گروه از اهل کتاب و کافران که دین شما را بفسوس وبازیچه گرفتند دوستی مکنید.و(از انان نترسید)از خدا بترسید اگر به او ایمان اورده اید.و چون شما ندای نماز بلند کنید (کافران)انرا مسخره وبازی فرض کنند در صورتیکه نماز بهترین عبادت خداست زیرا ان قوم مردمی بیخرد و نادانند.
مایده ایه 68:
ای پیغمبر به اهل کتاب بگو که ای یهود و نصاری شما ارزشی ندارید(وپایه دین شما بر چیزی استوار نخواهد بود)تا انکه به دستورات تورات و انجیل و قرانی که به شما از جانب خدا به شما فرستاده شده قیام کنیدو همانا قرانی که به شما مسلمین نازل شده(به جای انکه به ان ایمان ارند)بر کفر و سرکشی بسیاری از انها خواهد افزود در اینصورت (زیان کفرشان بر انهاست)تو ای پیغمبر بر حال گروه کافران نباید تاسف بخوری.
اون وقت که دخترا زود بزرگ می شدن ! شما برید ببینید مثلا» زنهای سن 40 -50 سال الان توی چند سالگی ازدواج کردن
توی 17-18 سال … حالا شده 24-25 سال ! توی فاصله 50 سال6-7 سال فرق کرده ! در ضمن سن 9 سال عایشه موقع ازدواج
بیشتر توی منابع اهل سنت هست چون اینطور که من شنیدم اونا این رو که عایشه از 9سالگی زن پیامبر بوده جزو افتخارات خودشون
می دونن! اما الان ما در مورد روحیات عایشه توی 1400 سال پیش چیزی نمی دونیم!همین الان هم دخترانی هستند که با وجود
سن پایینشون میل جنسی قویتری نسبت به بقیه دارن … بعد هم کجا نوشته که عایشه از این که زن پیامبر بود یا از رفتارش ناراحت بوده؟
خوشم راضی بوده دیگه! تازه این منطقی نیست که یه زن بره واسه مردم تعریف کنه که شوهرش بهش گفته پاهاتو باز کن و … فلان
به احتمال زیاد این کتاب ها با غرض ورزی هست……
عایشه زن حسود ولی دوست داشتنی محمد بوده حتی یک بار متهم شد که با مروان به محمد خیانت جنسی کرده کار به جایی رسید که علی به محمد جلوی همه گفت که این زنک را طلاق بده!
اخر کار هم محمد گفت که خدا بهش گفته عایشه بهش خیانت نکرده و بقیه ماجرا.. 🙂
در مورد سن پایین خود شما حاضرید چنین کاری را در حق خواهر خودتان بکنید و دخترک 6 ساله را به عقد پیرمرد 48 ساله در بیاورید؟!
این محمد را وقتی بچه بودیم یک طوری توصیف می کردند که آدم می گفت اصلا میل جنسی نداشته!
حالا می بینیم که نه تنها خانم باز بلکه یک بچه باز درجه یک بوده!
فكر كنم حتي اگه چنگيز مغول ادعاي پيامبري ميكرد كمتر از اين عرب كثافتكاري ميكرد!
no_one2011 : اگر باور داری که دخترها اون زمان (بر خلاف الان) در سن شش سالگی ازدواج میکردن پس باید قبول کنی که یک دختر بچه (نه یک زن) برای دوستاش تعریف کنه که چطور محمد (گ) باهاش سکس میکرده. در ضمن شما چرا از کاری که پیامبرتون انجام داده شرمنده هستید؟ حتما دلیلی داشته دیگه. باید سرتون رو بگیرید بالا و با افتخار برای همه تعریف کنید که پیشوای ما محمد (گ) یک دختر نه ساله رو گاییده. آخی!
ببخشید توی 25 سال اینطوری شده (25-50=25) توی این گرونی سوادمون هم ته کشیده !!!
mohammad o dinesho ishala ta chand waghte dige az iranemon biron mikonim ta hala ba doshmanane pedaramon moraat kardim wali alan waghte enteghame 1400 sale fara rasideh be omide on roz .dar zemn in bache mazhabi ha ham narahat nashan agar ham shodan be tokhmam
منتظر میمانیم تا ظهورش ….
چه عالمی میشه وقتی مولا بیاد ؛ دیدنی
«اهل مطالعه» هم منتظر باشن ؛ اون روزها روزای سختی در پیش خواهند داشت…
انقد منتظر بمون تازیر پاهات علف سبز بشه حتما دوباره اون حضرت مهدیتون میخواد بیاد تا دوباره این عربهای وحشی رو به جون ما ومردم جهان بندازه این امام خیالیتونم به گفته های خودتون مثل همه اعراب وحشی میخواد سر همرو مثل اجدادش علی ومحمد با شمشیر بزنه
سلام ودرود برشما روشن گران عصر ما من بسیار کتاب خوندم ونوشته ها شما خود جرقه ای روشنگربر نسل ایرانیان خموده در دالان این اهریمنان است .من چون در خارج نستم لذا از شما خواهش میکنم چند کتاب را به ایمیل اگر امکان است بفرستد -1-در چهاراه سرنوشت-شفا-خاطرات شیخ زنجانی که شیخ نوری را اعدام کرد-محماگمه خد-داود رمزی-کتب ناصر انقطاع- وازاتن تاهیروشیما-مشیری-کشتار 67-انصاری -کتب چوبینه-وکتاب تازه پروفسور ویکتوری دین و…-کتابهای شمشیری غیر از دو کتاب گویا خرده فرمایشات من زیاد شد اینجا دستم از کتاب خوب خالی است
دوست عزیز و کتاب خوان این دو سایت از دوستان هستند و منابع فوق علاده ای برای کتاب های ممنوعه اند و برای فرد کتاب خوانی مثل شما بدون شک جالب خواهند بود
momnoe.wordpress.com
azadieiran2.wordpress.com
واقعا باید از داشتن چنین پیامبری خجالت کشید
عزیز کسانی باید خجالت بکشند که چنین حیوانی رو به پیامبری قبول دارند.
تا تاریخ را خودتان با واقعگرایی و بدون تعصب مطالعه نکردید نمیتوانید پاسخ درستی بدهید. شما هیچ میدانید اعراب به ایران حمله نکرده اند؟ و این دروغیست بافته قوم یهود.
بله دیگه اعراب به ایران حمله نکردند فردوسیم که کشکه دیگه اصلا کی گفته که ما نزدیک عربا زندگی میکنیم اگه واقع گرایانه نگاه کنیم میبینیم که ما داریم وسط اقیانوس ارام زندگی میکنیم خب راست میگه دیگه اخه عربا چطوری میتونستند بیاند وسط اقیانوس ارام به ما حمله کنند دوست عزیز تو یا خودتی بهش زدی یا واقعا هستی از این دو حالتم خارج نیست
مرگ بــــــــــــــــــــــــر اصل ولایت فقیه
اینایی که گفتی چه اشکالی داشته الان؟
محمد و عایشه زن و شوهر بودن. اینکه چه روابطی با هم داشتن به ما چه و چی رو ثابت میکنه الان؟ چرا به چرندیات چنگ میزنی؟
ali bood saba jan
9 سال برای یک دختر آن هم در سرزمین عرب و1400 ساال پیش سن ازدواج بوده.این چه حرفایی است.در ایران خودمان هم همینطور بوده.من یک سوال دارم،مادر بزرگ شما چند سالگی ازدواج کرد؟
مادربزرگ بنده در سن چهارده سالگی با پدربزرگ شونزده سالم ازدواج کرد.نه با یک نره غول پنجاه ساله!
..ر بابام لای پاهام همش دروغه من می دونم
من فکر می کنم اگر مذهب یا طریقتی ادعا می کنه که برای تکامل بشریت امده است ، پس با طبیعت و فطرت انسان باید سازگار باشد. بدون هیچ دست و پا زدنی باید نهادینه شود. چگونه است اکنون که شروع به اندیشیدن کرده ایم ، به زور تو سری و رو سری هم نتوانستند اسلام را در ما نهادینه کنند. اگر عملی، طریقتی بافطرت انسان همسو باشد این همه دست و پا زدن و کشتار کافر و غیر کافر و نظر مخالف نیاز نیست. می خواهم بدانم حداقل در مملکت 70 میلیونی ایران مذهب تا چه حد ما را به سمت درستی و صداقت و هم نوع دوستی هدایت کرد؟؟؟ گیریم که شما ثابت کنید عایشه عاقل و بالغ تصمیم به ازداوج با محمد گرفت و شمای دیگر هم اثبات کنید ، به عایشه تجاوز شده است… چه مشکلی از ما حل میشود. تا وقتی قوانین مملکت به جای اصول استاندارد با شرع تودین میشود آن هم توسط کارگردانان مذهب محور، اوضاع همین است.
به هر جهت من به نوبه خودم تشکر می کنم از وقتی که گذاشتید در رابطه با این مذاکرات. من هم سالها مذهبی بودم ولی چند سالیست ضد و نقیض هایی مشاهدهکرده ام که در حال تجدید نظر در اعتقاداتم هستم. بحث های شما به بعضی از شبهاتم پاسخ داد
vaghan vaseie ye seri afrad ke hichi halishon nemishe va edea mikonan ke kheili roshan fekran moteasefam .
age beri hadaghal 2 ja tarikhe eslamo bekhoni motevaje mishi ayeshe chan sale bod ke ba paiambar ezdevaj kard .
بیچاره عایشه چه دردی می کشیده
اگر باور داریید که دخترها اون زمان (بر خلاف الان) در سن شش سالگی ازدواج میکردن و بیشتر از انسانهای امروز رشد میکردن پس باید قبول کنی که یک دختر بچه (نه یک زن) برای دوستاش تعریف کنه که چطور محمد (گ) باهاش سکس میکرده. در ضمن شما چرا از کاری که پیامبرتون انجام داده شرمنده هستید؟ حتما دلیلی داشته دیگه. باید سرتون رو بگیرید بالا و با افتخار برای همه تعریف کنید که پیشوای ما محمد (گ) یک دختر نه ساله رو گاییده. آخی!
اول این که بحث این قسمتو ازش دور نکنید و در باره ازدواج محمد با دختر 7 ساله و ازدواجای دیگش حرف بزنیم این ازدواج که اولا یه جنایت بوده و این که میگند پیامبر خدا با زنهای بیوه ازدواج میکرده تا بدون سر پرست نباشند ایا میدونید که توی همین قران گفته شده که بعد از مردن محمد هیچکدوم از زنای اون حق هیچ ازدواج دیگه ای را ندارند!!!!!!!!!!!!!! پس بعد مردن محمد کی باید اون رنا رو سر پرستی کنه و این که وقتی محمد میمیره عایشه تنها 18 سال داشته و به گفته قران دیگه نباید ازدواج کنه حالا پس این دختر توی این سن باید چه کار میکرده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مارو میخوایید گول بزنید یا خودتونو تا حالا شده مثل مرد بشینید معنیای فارسی قرانو بخونید ببینید چه حرفای جاهلانه ای زده واقعا شرم اوره خدایی که این حرفارو زده واقعا
داداشم هرکی به جور میرسه به خدا. مسلموناهم این ریختی میرسن به خداشون
همه که iphon5 نمیخرن یکیم گوشی جواد میگیره دستش مثه دین مبارک اگه ماکافریم به آقا یه دست بگو بیاد سرمون زو بزنه راحت شیم ازین زندگی. کرایه خونه 2برج ندادم به آقا(ص) بگو بیاد فرجی کنه ایران رو نجات بده. این فیلم زندگی نامه رسول هم شر بپاکرد برادر زادم جوگیر شده توی utube کامنت گذاشته 100تااله اکبر. بچه اس نمیدونه که بهش گفتن این درسته اسلام حله همه چیش. ننه بزرگم 76سالشه مسیحی شده بهش میگم خجالت نکشیدی؟ یه لبخندی میزنه انگار یه فرشتس.اونی که نمازش غذایی نمیشد.ازش باس یاد گرف با اون سنش بدو خوبو تشخیص میده حالا شماها بزنین تو سرکله هم. حقیقته دیگه. چیکار ما جهان اولیا دارین آخه اسلامه دیگه مارو از همه نظر برده بالا نه شعور انتقاد نه حرف, میگیم آتیش میسوسوزه میگه نه ممد(ص) گفته بی خطره. بریم بابا اومدیم اینترنت حال کنیم داداشمون انقدر کفار کفار کرد تگریم میاد. والااا واس 4تا بچه مسلمون که رهبرو مقاماتش قاتلن چی میگی آخه؟ برم وضو بگیرم میخوام ممد(ص) منو ببره بعشت (میرمwc) یااله الا اله مرگ بر فلانی مرگ بر بیساری . حالا جمعه بشه میرم تظاهرات این فیلمه که واس ممد(صل) ساختن ساندیس میدن
مواظب باش اب دماغت رو کسی نریزه
بیچاره عایشه!
دوستان عزیزم به نظر شما اگه این حرف ها ذروغ نباشه که به جز قران به هیچ کتابی 100 درصد نمیشه استناد کرد ، به نظر شما زنی که از روابط زناشوییش برای دیگران حرف بزنه چی بهش میشه گفت اون هم 1400 سال پیش اون هم با کی عزیزترین انسان برای مسلمانها . شما این حرف ها رو باور میکنید ؟
به نطر شما مردم بی سواد ان زمان می توانستن سن خودشون رو درست محاسبه کنن . فقط سن دختر هارو زمان ازدواج 9 سال میگفتن که یعنی به سن بلوغ رسیده !
دوستان حالا که سر زن من دعوا می کنید بهتر خدمتان عرض کنم که خوب من از بی سوادی مردم استفاده کردم و با آن دختر خردسال ازدواج کردم شما هم اگر می تونید و دستی به بیت الامال دارید بسم ا… آخه می دونید که مملکت خرج داره!!!
کور خوندید الان زمانه فرق کرده و سطح سواد مردم و شعورشان بالا رفته فکر نکنم بتونید یکی را تور کنید بهرحال آرزو می کنم با داف هایتان خوش بگذره!
روزگار خوش.
++++!
سلام
شیعه یا سنی
واقعا متاسفم ازاینکه بعضی ها هنوز متوجه حقیقتهای دنیا از اول بشریت تا بحال نبوده و نیستند و هنوز فکر و دلشان سرگرم خرافات هست بروید کتاب سینوهه طبیب رو بخونید تا با واقعیتهای دنیا اشنا شوید. تمام قوانین اسلام برگرفته از قوانین یهود میباشد اقوام یهود نیز بت پرست بودند که خدای انها یک بت چوبی به اسم یهوه یا یهود بوده است ویکتا پرستی انها زمانی اغاز شد که هورم هب سردار فرعون اخناتون معبدی در اورشالیم ساخت وبعد از انکه خدای یهودیان توسط سردار مصری نابود شد از اینکه دیگر خدایی نداشتند به همان خدای معبد اورشالیم پناه بردند و پیامبری مثل حضرت موسی وجود نداشت که انها را به یکتا پرستی دعوت کند بلکه خودشان از بیخدایی خدای یکتا را پرستیدند پس باید در وجود پیامبران بنی اسراییل که در قران نیز از انها اسم برده شده شک کرد فلذا باید در درستی خود قران نیز بسیار شک کرد علاوه بر ان در قران مواردی چون برده داری و کتک زدن زن و تعدد زنان یک مرد و نابرابری حقوق زن ومرد و غیره وجود دارد که همه مخالف اون چیزیست که الان در جامعه جهانی و حقوق بشر میبینیم زیرا این قوانین مخالف فطرت و طبیعت انسان هستند ازدواج با یک دختر بچه نیز مخالف عقل و فطرت میباشد واگر محمد خود را پیامبر خدا و دینش را حق وبر اساس فطرت انسان میداند نباید چنین کاری میکرد بلکه دیگران را نیز باید از این کار منصرف کند تا بتواند الگوی خوبی برای پیروان دینش باشد بعدش هم انسان به طور تجربی دریافته که سن بلوغ برای داشتن سکس 16 ،و 18 سال سن قانونی تصمیم گیری است نه سن 9 سالگی
سلام
من یه ادمی هستم که شاید خیلی اعتقادی نیستم اما واقعا پیامبر و ائمه رو قبول دارم و توی قران هیچ شکی نمیبینم .احادیثی که اینجا اورده میشن صحتشون معلوم نیست چه بسا به دست همین نویسندگان نوشته شده اند.
اینکه اسلام قواعدی از دین های پیین گرفته….بدون شک اینطوره ادیان دنباله هم هستند نمیتونن سیر جداگانه ا طی کنن بعضی رسومات نادرست هم مال دین نیست مال دیندارانیه که به خطا رفتن….
خداوند هست حاضر در قلب هر *انسانی*در اخلاقیات خداوند در جاریست د ر تپش قلب های آگاه با بی دینی و خودتون رو از تکالیفتون دور میکنین جهنم مکان نیست جهنم حرم فضای گند الودیه که انسان اطراف خودش میسازه
جهنم همین جاست جایی که به دروغ انسان های شریف رو به لجن میکشن تا بوی لجن خودشون همه گیر بشه…پیامبر و ائمه کسانی نیستند که که شرافتشون با این چیزها خدشه دارشه…کسانی که سعی بر این کار دارند هیچوقت بجز پیروان خود را نمیتوانند به گمراهی بیشتر بکشند…
در لجن بمانید و بگندید
در ضمن من هم کتاب سینوه هم تقریبا تمام کتب ادیان چه انها که مجاز نیستند مطالعه کردم…به حق که حقی جز اسلام حقانیت ندارد
پس حدود سی چهل هزارسالی عمر دارین!
من فکر میکنم این امور را باید در زمان خودش و با فرهنگ رایج در آن عصر و آن منطقه تجزیه و تحلیل نمود . بسیاری از امور که مثلا در پنجاه سال پیش یعنی در زمان پدربزرگها و مادربزرگهایمان رایج بود امروز برایمان امری غیر عادی تلقی می شود چه برسد به 1400 سال پیش . ( مثلا در پنجاه سال پیش اکثر خانواده ها دارای پنج شش و یا حتی بیشتر از ده فرزند بودند و امری عادی بود ولی امروزه امری غیر عادی و عجیب است ) . شاید روزی انسانها در هراز سال بعد ، مردم عصر ما را به خاطر اینکه ازدواج میکنیم و پس از ازدواج زنی را مجبور میکنیم که به طور طبیعی وضع حمل کند و رنج و مشقت بسیار آنرا تحمل نماید ، استهزا کنند و ما را بدوی ، وحشی و حتی مجرم قلمداد نمایند . در حالیکه امروزه ازدواج و زایش فرزند از راه طبیعی در همه ی آیینها و ایدئولوژیها ، چه آنها که خدا را قبول دارند و چه آنها که خدا را قبول ندارند ، امری پسندیده و لااقل عادی است . بیان این موضوعات بدون شرح و توصیف وضعیت فرهنگی و عرفی در عصر مربوطه ، نمی تواند بیانگر حسن یا قبح عمل باشد .
چقدر چیز یاد گرفتم